Čím jezdíte do revíru?
Vkládat příspěvky mohou pouze přihlášení uživatelé. Taky se mohlo stát, že Vám byl zamezen přístup pravděpodobně z důvodů porušení pravidel slušeného vyjadřování v příspěvcích. Přihlásit se.... |
Autor: Děda z lesa | 30.11.2013 14:05
Já bych si nechal poradit od kolegy Červenky s čím nejčastěji jezdí do revíru...
Vozítko 2k 1v je naprosto spolehlivé a může si i dovolit celoročně používat zimní gumy, jen mám dojem, že už překročil tu jejich doporučenou 4letou životnost.
Vozítko 2k 1v je naprosto spolehlivé a může si i dovolit celoročně používat zimní gumy, jen mám dojem, že už překročil tu jejich doporučenou 4letou životnost.
Autor: Jan Heger | 30.11.2013 09:05
Já mám letos nově tyto. Zatím veliká spokojenost. Máte je někdo?
http://www.pneuvranik.cz/x1231-w__1/protektor-195/80-r-15-t3-(ms)
http://www.pneuvranik.cz/x1231-w__1/protektor-195/80-r-15-t3-(ms)
Autor: ondrej paul | 28.11.2013 18:44
Hodně dobrá guma do težkyho terénu,ale i docela dobře drži na cestě je Kumho KL 71,mám je na Jimikovi a spokojenost..
Autor: bohumir dvořak | 22.11.2013 22:20
na nivě mam toto http://www.pneushop.cz/cgi-bin/rshop.pl?Marke=Lassa&X-Profil=OK 144&X-Name=6.00 -16C 95%2F92L 6PR&dsco=131&details=Ordern&typ=D-114673&ranzahl=4&rsmFahrzeugart=OFF&sowigan=GAN&Breite=6.00&Que
Autor: Vladimír Soukup | 22.11.2013 17:22
Je to takovej kapitalismus se socialistickou tváří, se mi zdá. Pokud bys tam dostal 225/75/16,tak to zkus tady:http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=47&t=77739
Autor: Martin Skřivánek | 22.11.2013 16:58
ty gumy už nikde nejsou.asi objednat.
Autor: Vladimír Soukup | 22.11.2013 16:54
Jestli to máš hlavně do terénu a po silnici nejezdíš moc rychle, tak tam dej protektory (pneuvraník.cz, tiptyre.cz). 205 70 by byly lepší, ale ty těžko seženeš. Na nivě byly hodně úzký gumy a vyjelo to na těch origo ruských gumách neuvěřitelný věci.
Autor: Martin Skřivánek | 22.11.2013 16:01
tak zjišťuju že ne servrech kde jsem si vybíral už gumy v tomto rozměru nejsou.hrom a broky.
Autor: prroud | 22.11.2013 12:09
rici,jj :-)))
Autor: rici czech | 22.11.2013 12:07
No tak prroude! Přeci něčím ty hromady u kazatelen dovézt musíš:-)).Kor když se to na dvoukolák nevleze:-))
Autor: prroud | 22.11.2013 11:39
Otazka zni : cim jezdite DO reviru,ale vy si prirody vazite tolik,ze vesele jezdite PO reviru! Hlavne se nenadrit,jste mi to ale "konzumyslivci":-))))))))). K zavore a dost,a dal na posed nebo pro ulovek s k tomu urcenym dvoukolakem,nebo "bobama",tak to ma vypadat a prirodu nechat na pokoji,kdo si chce zadovadet,at si jde zajezdit na terenni okruh k tomu urcenej.Kdo je pohodlnej,at se da na sachy,umelci. :-))))).Udelate neco pro svy zdravi,prirodu,a zaroven usetrite auta i pohonny hmoty a rodinny rozpocty.
Autor: Jindřich Šimara | 22.11.2013 10:53
Přesně tak,jezdím pracovně deně v terénu,mám Daihatsu Feroza což je podobné váhově jak Vitara. Prošel jsem si anabází pneu,jelikož jedu 12 km po cestě než vjedu do lesa,přes polní cestu.Zkušenost s čistě silničníma zimákama velmi špatná,vzorek se zalepí blátem a klouže to a konec.Vyřešil jsem to vzadu drapáky a vpředu Discavery.Drapáky nejdou na sněhu a ledu ubrzdit je to jako puk.Na lehkém autě 225 je také špatné,buď 205 nebo ještě lepší 195.Guma se musí zaříznout,to 225 na lehkém autě neudělá a klouže.
Autor: Vít Pátek | 21.11.2013 22:41
->MS
Když jsou v techničáku oba rozměry pneumatiky v kombinaci se stejným rozměrem disku napsané, lze tomu věřit a netřeba se ptát, jestli to tak jde...
Jinak k té vhodnosti do terénu - je to jen z druhé ruky, ale když zatím nikdo nepíše...: Specialisti na terén mi vždy tvrdili, že v podmínkách Česka je (při stejném vzorku) vesměs užší pneu lepší.
Když jsou v techničáku oba rozměry pneumatiky v kombinaci se stejným rozměrem disku napsané, lze tomu věřit a netřeba se ptát, jestli to tak jde...
Jinak k té vhodnosti do terénu - je to jen z druhé ruky, ale když zatím nikdo nepíše...: Specialisti na terén mi vždy tvrdili, že v podmínkách Česka je (při stejném vzorku) vesměs užší pneu lepší.
Autor: M.Bergman | 21.11.2013 17:35
GRANDTREKY SJ6 používám od r.2005, na GV celoročně a na BMW X5 jako zimní a k plné spokojenosti.Samozřejmě do sněhu nad 40 cm fungují jen šípáky takže MT. Ale na to je také třeba mít auto se světlou výškou aspoň 30 cm. Takže GRANDTREKY 225/80 mi u GV zvednou světlost na cca 25 cm a to mi na naše podmínky stačí. MB
Autor: Martin Skřivánek | 20.11.2013 21:09
dík :-)
Autor: Jarin Beskydak | 20.11.2013 21:04
SZ
Autor: Martin Skřivánek | 20.11.2013 20:29
ano,oba dva rozměry tam jsou napsané :-).
Autor: Vít Pátek | 20.11.2013 20:18
Kde jsou technické hranice jakou šíři pneumatiky lze ještě dát na danou šíři disku snad bude vědět nějaký automechanik, já si jen pro úplnost dovolím upozornit, že má-li auto jezdit po silnici, případně i projít STK, musí na něm být jak disky tak pneumatiky pouze takové, jaké má napsány v "techničáku".
Autor: Martin Skřivánek | 20.11.2013 19:08
Chlapi když má na vitaře pneu 205 70 16 jde tam dát i 225 70 16 na ten samý disk a který rozměr je do terénu vlastně lepší? dík
Autor: Vrba Frantisek | 19.11.2013 09:52
Františku,ta Debica je dobrá,ale pokud jde o mně,tak já potřebuji něco levnějšího v 195-205x16.Moc toho nenajezdím a tak uvažuji o protektorech Vraník. Na Ofrood -foru se tato značka propírala,a bylo to jako s tou pověstnou liškou.
Autor: František Míka | 19.11.2013 08:34
Když diskuze sklouzla k pneumatikám, tak si nezištně dovolím jeden typ doporučit. Pro firemní i soukromá auta jezdící v terénu již roky využívám a mohu doporučit pneu Debica Navigator, nyní v novější verzi Navigator 2. Jsou celoroční a opravdu to funguje. Cenově asi nemají v této kategorii konkurenci a vydrží dlouho a všechno. Jsou vyráběny bohužel, jen do profilu 195 a ráfku 15.
Autor: Martin Skřivánek | 18.11.2013 22:22
tak 50% pole 50% cesta,s Leonem jsme to řešili a jsem zamotaný ještě víc :-).byl jsem rozhodlý bbf good reich ale ted zase nevím.rozměr 205 70 16.nejsem na horách,víc než sníh je tu bláto.co jsem měl nejlepší zimní gumy tak blizaky.
Autor: Jarin Beskydak | 18.11.2013 20:44
Jasně. Ono pokud jsou dobré tlumiče, k tomu případně uzávěrka a mezikus mezi volantem a pedály není nešťastník, tak to vesměs jede na všem. Co se nevyjede, to se vycouvá, ale co neubrzdíš..... A o tom ty lepší pneumatiky jsou.
Autor: Leon Zumr | 18.11.2013 20:36
no právě Jarine nevíš :D každej kdo je na autě měl si je chválí,pokud jsem to nepoložil na břicho tak to jelo jenom ta cena proto jsem loni vzal ty BFGoodrich Winter Slalom KSI
Autor: Jarin Beskydak | 18.11.2013 20:33
http://www.nejlepsipneu.cz/cz/pneumatika-57649-225-70-R16-Q102-Dunlop-Grandtrek-SJ6
Druhý pokus na odkaz k dunlopu, původní automaticky nefunguje.
Druhý pokus na odkaz k dunlopu, původní automaticky nefunguje.
Autor: Leon Zumr | 18.11.2013 20:32
BFGoodrich Winter Slalom KSI nebo DUNLOP GRANDTREK SJ6 oboje mám vyzkoušený a s AT nebo MT co jsem kdy na zimu měl se to nedá srovnat
Autor: Jarin Beskydak | 18.11.2013 20:28
Nevim, nevim kolego Bergmane. Na úspornosti sice o 1 třídu lepší, ale na sněhu a vodě o šílené 3 třídy horší. Hlučnost katastrofální a cena děsivá. U toho Dunlopu je každá vnitřní lamela na jedné straně uzavřena a vnějí zvenku taky. Vizuálně nic moc, ale když tedy funguje, není vyjma ceny co řešit :-)
http://www.nejlepsipneu.cz/cz/pneumatika-57649-225-70-R16-Q102-Dunlop-Grandtrek-SJ6
http://www.nejlepsipneu.cz/cz/pneumatika-31819-225-70-R16-T103-Cooper-Discoverer-2-BSS-M+S
http://www.nejlepsipneu.cz/cz/pneumatika-57649-225-70-R16-Q102-Dunlop-Grandtrek-SJ6
http://www.nejlepsipneu.cz/cz/pneumatika-31819-225-70-R16-T103-Cooper-Discoverer-2-BSS-M+S
Autor: kocourvbotach | 18.11.2013 20:03
Mám na Fronteře Cooper Weather-master a jsem spokojený.Můžu jen doporučit
Autor: M.Bergman | 18.11.2013 19:33
DUNLOP GRANDTREK SJ6
Autor: Jarin Beskydak | 18.11.2013 19:11
Martine,
je důležité napsat na jaký povrch má být pneumatika určena. Pokud budeš třeba vyjíždět z hájenky do lesa, občas k vesnickému obchodu a sněhu pořád kvanta, nejvíce práce odvede klasický co nejhrubší vzorek, nejlépe šípák. Pokud ovšem budeš jezdit i udržované komunikace, kde to na tom hrubém vzorku značně klouže, musíš volit moderní pneumatiky s větším počtem lamel a obsahem siliky. U off roadu a i SUV osobně doporučuji vybírat si z výrobců specializujících se na 4x4. Jedním z nich je i firma COOPER. Na staré Vitaře mám odzkoušené a obuté typy Weather-master S/T a Weather-master S/T2 v rozměru 205/70. Na Grand Vitaře mám odzkoušené Michelin Alpin a obuty Cooper Discoverer M+S2. Ty jsou v rozměru 225/70 a odvedou neskutečné množství práce. Naopak ty Micheliny byly hodně mizerné.
Jednou dobou jsem musel zajišťovat pneumatiky na několik aut v rozměrech tuším 215 a 235. Tenkrát jsem v zimních obdobích nechal odzkoušet snad vše od Bridgestone, přes Continental, Michelin, Pireli až k Nokianům. Ty Nokiany byly výborné, až na tu cenu. Ono totiž testy nevypovídají o všem. Mimo směs a vzorek na pneumatice je hodně důležitá výrobní hloubka dezénu a hloubka aktivního lamelování. Hodně výrobců pošle na testy pneumatiky, kde lamelování je tak 3mm a pak zůstanou jen velké kostky dezénu. Na testech to splní svoje, ale po jedné sezóně je to už hrůza. Výbornou hloubku dezénu měly ty Nokiany a Coopery. U osobních aut je běžná hloubka dezénu 8-9mm a lamelace do 4mm. U pneumatik pro dodávky a 4x4 bývají taky takové, ale není problém najít pneumatiky s hloubkou dezénu 10-12mm (i více) a lamelaci do 4mm, tedy celých 8mm. Tyhle pneumatiky vydrží několik sezón se stále dobrými vlastnostmi v zimních podmínkách. Na tu Grand Vitaru Ti můžu vřele doporučit ty Cooper Discoverer M+S2. Mají oněch 12mm dezénu a lamelaci do 4mm, tedy 8mm. Ke všemu se daly sehnat v rozměru 225/70 R16 v ceně kolem 2500,- Kč, což je na tuto velikost pneumatiky cena výborná. Jen pro jistotu - nejsem žádný dealer a ani akcie výše uvedených společností nevlastním :-) . Lesu, lovu
je důležité napsat na jaký povrch má být pneumatika určena. Pokud budeš třeba vyjíždět z hájenky do lesa, občas k vesnickému obchodu a sněhu pořád kvanta, nejvíce práce odvede klasický co nejhrubší vzorek, nejlépe šípák. Pokud ovšem budeš jezdit i udržované komunikace, kde to na tom hrubém vzorku značně klouže, musíš volit moderní pneumatiky s větším počtem lamel a obsahem siliky. U off roadu a i SUV osobně doporučuji vybírat si z výrobců specializujících se na 4x4. Jedním z nich je i firma COOPER. Na staré Vitaře mám odzkoušené a obuté typy Weather-master S/T a Weather-master S/T2 v rozměru 205/70. Na Grand Vitaře mám odzkoušené Michelin Alpin a obuty Cooper Discoverer M+S2. Ty jsou v rozměru 225/70 a odvedou neskutečné množství práce. Naopak ty Micheliny byly hodně mizerné.
Jednou dobou jsem musel zajišťovat pneumatiky na několik aut v rozměrech tuším 215 a 235. Tenkrát jsem v zimních obdobích nechal odzkoušet snad vše od Bridgestone, přes Continental, Michelin, Pireli až k Nokianům. Ty Nokiany byly výborné, až na tu cenu. Ono totiž testy nevypovídají o všem. Mimo směs a vzorek na pneumatice je hodně důležitá výrobní hloubka dezénu a hloubka aktivního lamelování. Hodně výrobců pošle na testy pneumatiky, kde lamelování je tak 3mm a pak zůstanou jen velké kostky dezénu. Na testech to splní svoje, ale po jedné sezóně je to už hrůza. Výbornou hloubku dezénu měly ty Nokiany a Coopery. U osobních aut je běžná hloubka dezénu 8-9mm a lamelace do 4mm. U pneumatik pro dodávky a 4x4 bývají taky takové, ale není problém najít pneumatiky s hloubkou dezénu 10-12mm (i více) a lamelaci do 4mm, tedy celých 8mm. Tyhle pneumatiky vydrží několik sezón se stále dobrými vlastnostmi v zimních podmínkách. Na tu Grand Vitaru Ti můžu vřele doporučit ty Cooper Discoverer M+S2. Mají oněch 12mm dezénu a lamelaci do 4mm, tedy 8mm. Ke všemu se daly sehnat v rozměru 225/70 R16 v ceně kolem 2500,- Kč, což je na tuto velikost pneumatiky cena výborná. Jen pro jistotu - nejsem žádný dealer a ani akcie výše uvedených společností nevlastním :-) . Lesu, lovu
Autor: ondrej paul | 16.11.2013 12:59
Já jezdím v Suzuki Jimny,terení gumy a neznám slovo zapadnout..Doporučuji..
Autor: Čestmír Kunetka | 15.11.2013 14:09
Krásný přehled, co myslivec, to jiný názor - na auto do lesa, na zbraň, na ráži, na nůž, na boty, na ženskou a nevím na co ještě.
Např, já byl spokojenej se Š 120, za 1.000,- (slovy jeden tisíc) Kč :-)))
Ono je rozdíl jezdit do revíru po rovině nebo do kopce, kam se pomalu ani traktor nevyškrábe.
Jo, a Děda to popsal moc hezky.
Např, já byl spokojenej se Š 120, za 1.000,- (slovy jeden tisíc) Kč :-)))
Ono je rozdíl jezdit do revíru po rovině nebo do kopce, kam se pomalu ani traktor nevyškrábe.
Jo, a Děda to popsal moc hezky.
Autor: Fesoj | 15.11.2013 10:17
Řeším to ekologicky i ekonomicky zároveň - na lov velocipéd, na dopravu krmiva, materiálu a případně úlovku 2K1V - viz fotogalerie, v případě nutnosti myslivecký traktor. Jen ten můj akční radius je poněkud /spíše značně/ omezen.
Autor: Martin Skřivánek | 14.11.2013 22:00
Franto taky to řeším na grand vitaru.dnes mně musel vytáhnout traktor.vitara vyjede asi nejmíň co jsem kdy z aut měl. na nivě kterou jsem si nechával v revíru jsem měl šípáky,pak na nové nivě jsem měl Lassy.na nivu stačí ty originál gumy.
Autor: Vrba Frantisek | 14.11.2013 18:02
Tak trochu mně nahrál Martin na Dnes,tak že jaké gumy-v mém případu na mou "novou"přesně vzato zrenovovanou Nivu? Nejde o ježdění v těžkém terénu.Spíš rozbitá,rozmoklé polní cesty.
Autor: Jindřich Šimara | 27.07.2012 12:49
Tak to je zhruba stejné,já vyhodil zadní sedáky a je z toho dodávka,od křoviňáku,pily,psi až po dřevo.Ale bezporuchové auto.
Autor: Honza Král | 27.07.2012 11:58
No na ty pošusty, jízda s víceméně studeným motorem tak 9,5-10 litru a v zimě jezdím většinou radši na 4x4 a to vezme tak 13 litrů. Nádrž to má na asi 35 +/- litru a když člověk jezdí v zimě třeba na naháňce terénem a sněhem tak si ta rafička nějak rychle lehá. Ale jak jsem psal, roste mi ze dveří tráva, je to poškrabané, pracant, který je pohodlnější na silnici než Samurai byť má od něj menší průchodnost.
Autor: Jindřich Šimara | 27.07.2012 10:58
Honzo,kolik žere?Já mám Daihatsu Ferozu,celkem spokojenost.Rozhodoval jsem se mezi Vitarou a ní a rozhodla Feroza je vyšší.Mám ji hlavně jako pracovní(v lese)a spotřeba 12litrů.
Autor: Honza Král | 27.07.2012 08:41
Já mám Vitaru 1,6 r.v. 1996 třídvéřák. Jezdím s tím po honitbě, 6 km do práce a sem tam vyjedu dál jak 30 km. Na takové pošusty stačí, nebojím se projet okolo keře s tím že "to poškrábu". Jezdím s tím na dříví, v lese se otočí na pětníku a vejde se všude. Prasíko se do něj vejde slušné. Vyhodil bych zadní sedadla aby tam mělo mých 3+1+1 psů víc pohodlí, ale vozím často dcerku, tak musím mít kam dát sedačku. Mám jí 4 roky a měnil jsem jen stykač na zpátečková světla a starter. Jen by mohla míň žrát.
Autor: Tomáš Peroutka | 26.07.2012 19:27
Suzuki Grand Vitara 2,4 VVT.Používám na vše, do terénu, do práce i pro rodinu.
Autor: Děda z lesa | 26.07.2012 16:41
Ano, mám mj. i Subaru Justy 1,3 - absolutně spolehlivé a bezporuchové auto, na Subaru i s menší spotřebou (cca 6l).
Jedinou velkou nevýhodou je vzhledem k jízdním vlastnostem nízké těžiště a tím světelnost.Takže bláto, mokrá tráva v kopci, hluboký sníh ano, ale pařezy nebo balvany NE !
Jedinou velkou nevýhodou je vzhledem k jízdním vlastnostem nízké těžiště a tím světelnost.Takže bláto, mokrá tráva v kopci, hluboký sníh ano, ale pařezy nebo balvany NE !
Autor: Vrba Frantisek | 26.07.2012 16:00
Dědo z Lesa.Také pamatuji časi,když muj šéf prodal starou placku-W311,A za stržené chechtáky pořidil nového Wartburka.353 a ještě zbylo na dovolenou.Idealní auto neeksistuje,a navíc svádím vnitřní boj-4x4 sice chci,ale nejsem si jistý,zda ho potřebuji a nejde o výhazování peněz které nemám za věci které nepotřebuji.Poslední větu proím nebrat doslova!V ůnoru Jsi se mimo jiné zmínil o Justy.To je jeden z mých favoritů spolu s Pandu.
Autor: Vrba Frantisek | 26.07.2012 15:47
Dědo z L A chybička se vloudila!!! Radku prosím o smazání. Dik.
Autor: Děda z lesa | 25.07.2012 17:18
Vzpomínám na neblahé dávné doby, kdy auta prostě nebyla...
Na auto se čekalo dlouhou dobu, existovaly pořadníky, skládaly se vinkulace, za ojeté auto se majiteli málem utrhly ruce a cena ojetin byla vyšší než nové.Auto bylo známkou movitosti (zvlášť Tuzexová), pozemky a nemovitosti byly téměř bezcenné.
Terénní auta či SUV ještě nebyla, snad vojenský gazík, který se civilistům do ruky nedostal, až později se objevil rumunský M 461 nebo Lada-Niva a to bylo vše.
Doba se změnila a s ní i hodnoty, auta jsou dnes nejhorší a prodělečnou investicí, ale život bez nich si jako myslivci už asi nedovedeme ani představit.
I když se v poslední době s off-roady a SUV roztrhl pytel, ideální auto do lesa neexistuje, u každého se najdou klady i zápory, takže radit je stejné, jako s probíhajícími radami o kulovnicích...
Tak na závěr aspoň hraběcí rada dnes již běžná - dle stavu konta si pořídit několik typů s různým využitím.
Na auto se čekalo dlouhou dobu, existovaly pořadníky, skládaly se vinkulace, za ojeté auto se majiteli málem utrhly ruce a cena ojetin byla vyšší než nové.Auto bylo známkou movitosti (zvlášť Tuzexová), pozemky a nemovitosti byly téměř bezcenné.
Terénní auta či SUV ještě nebyla, snad vojenský gazík, který se civilistům do ruky nedostal, až později se objevil rumunský M 461 nebo Lada-Niva a to bylo vše.
Doba se změnila a s ní i hodnoty, auta jsou dnes nejhorší a prodělečnou investicí, ale život bez nich si jako myslivci už asi nedovedeme ani představit.
I když se v poslední době s off-roady a SUV roztrhl pytel, ideální auto do lesa neexistuje, u každého se najdou klady i zápory, takže radit je stejné, jako s probíhajícími radami o kulovnicích...
Tak na závěr aspoň hraběcí rada dnes již běžná - dle stavu konta si pořídit několik typů s různým využitím.
Autor: Milan Jirmann | 25.07.2012 16:05
Honda CRV. Používám na vše. Do lesa, do práce i jako rodinné auto. LOVU ZDAR!!!
Autor: BAMI | 24.07.2012 09:18
Ahoj,já mám Ferozu a jsem spokojnej až moc.Od té doby, co má Truck 2000 nepotřebuji řetězy na zimu.Jinak kamarád Miloš bude prodávat Suzuki Samurai Long 1.3 je to ta delší verze a je komplet vyvařenej.Má tmavězelenou barvu.Bydlí kousek od tebe ve Štítarech.Jeho číslo je 777333472 snad se dohodnete.
Autor: Ellhenicky | 23.07.2012 18:06
Myslím, že většina ze starších nyslivců nedá dopustit na "zlaté Škodověnky",taky dojely všude, ale toto téma je již probrané jak uvádí Vít.
Autor: Ivan Pospíšil | 23.07.2012 16:38
Jeep Cherokee 2,5 TD
Autor: Jan Heger | 22.07.2012 17:32
Ode dneška Suzuki Samurai, snad do budoucna i do revíru.
Autor: Vít Pátek | 21.07.2012 20:44
Odkaz na původní diskusi o autech do revíru:
http://www.myslivecke-forum.cz/index.php?str=vypsanidiskuze&id=454
http://www.myslivecke-forum.cz/index.php?str=vypsanidiskuze&id=454
Autor: Fido z Řáholce | 21.07.2012 19:46
UAZ 469, spotřeba sice velká, ale dříč a žádný terén není pro něj problémem.
Autor: Dvořák Mirek | 21.07.2012 19:14
Lada Niva 1.7i
Autor: Josef Hanzlík | 21.07.2012 16:10
Františku,Sub.Forester!(Samozřejmě ten starej typ.)
Autor: Vrba Frantisek | 21.07.2012 16:06
Tahle otázka se na foru už řešila ale nedaří se mně jí najít.Pomalu se se mnou loučí stařičké Clio,a tak se začinám dívat po něčem jiném.Nejde o žádný těžký terén,spíš oobčas blátivá cesta-louka a v zimně trochu sněhu,tak že Panda,Subaru Justy 4x4 nebo Niva.